.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تهدید نماینده رودسر به طرح سئوال

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش نسبت به برخوردهای معاونت راهبردی ریاست جمهوری با کشاورزان چایکار شمال تذکر داد.

به گزارش ملت ، وی با طرح این سئوال که آیا یک بار دیگر باید بحث سئوال از رئیس جمهور را مطرح کنیم و به ایشان تذکر دهیم؟ گفت: آیا باید مجبور باشیم وزیر جهاد کشاورزی و معاون راهبردی رئیس جمهور را به مجلس بکشیم تا پاسخگو باشند؟ لذا از هیئت رئیسه تقاضا می‌کنم تا تکلیف چایکاران و مطالباتشان مشخص شود.

نمایندهٔ رودسر اضافه کرد: از رئیس جمهور می‌خواهیم تا هفته آینده تکلیف این موضوع را مشخص کند، در غیر اینصورت در هفته آینده مجبور می‌شویم به نحو دیگری برخورد کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 آبان 1390
آقای عباسی معمولا در روزهای اخر دوره نمایندگی شان شیر میشوند و یک دفعه بیادشان می اید که موکلینی هم در حوزه کاری شان وجود دارد !جناب اقای عباسی در طول 8 سالی که مردم چابکسر در سخت ترین شرایط زیستی بسر میبردند و کشاورزان انجا بخاطر تامین معاش خود زمین ابا اجدادی خود را به ثمن بخس به زمین خواران فرصت طلب میفروختتند شما کجا بودید؟ طی این مدت برای چابکسر چکار کردید ؟حتی یک طرح اقتصادی /فرهنگی / بهداشتی / عام المنفعه /جهانگردی/ در منطقه چابکسر که نماینگی خود را مدیون مردم انجا هستید اجرایی نفرمودید!! حتی اینقدر توان و خاصیت نداشتید طرح تعریض خیابان اصلی شهر را که پیشینه 40 ساله دارد پیگیری و در دوره 8 ساله خود انها تکمیل نمائید !!در برابر فقر /بیکاری/ اعتیاد ومعضلات اجتماعی و اقتصادی حوزه خود حتی یک نطق خشک و خالی هم در مجلس ایراد ننمودید!! راستی پس از خاتمه دوره خود چگونه میتوانید در چشمان مردم چابکسر نگاه کرده و با چه رویی قادر خواهید بود انجا بیاید؟مردم چابکسر از انتخاب و داشتن نماینده ای همچون شما بسیار خجل و ناراحت هستند !!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.